OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Gródek

o przeprowadzeniu konsultacji społecznych w ramach sporządzania gminnego programu rewitalizacji

Na podstawie art. 6 ust. 2  ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) zawiadamiam, że od 3 stycznia do 7 lutego 2025 r. prowadzone są konsultacje społeczne w ramach sporządzania gminnego programu rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zapewnienie udziału interesariuszy w przygotowaniu dokumentów dotyczących procesu rewitalizacji oraz wymianę wiedzy, informacji, poznanie uwag i opinii dotyczących propozycji granic i sposobu wyznaczania obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Gminie Gródek.

Konsultacje prowadzone będą w formie:

  1. zbierania uwag, propozycji i opinii w wersji papierowej i elektroniczne – zgodnie z określonym formularzem konsultacyjnym,  
  2. spotkania stacjonarnego przeprowadzonego w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek,
  3. zbierania uwag ustnych - osobą wyznaczoną do udzielania wyjaśnień i przyjmowania opinii jest kierownik Referatu Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa – Pani Paulina Cybulin, tel. 85 873 99 41.

Załącznikiem do ogłoszenia jest mapa wyznaczająca obszar zdegradowany i obszar podlegający rewitalizacji wraz z uzasadnieniem oraz formularz konsultacyjny, dostępne na stronie www.grodek.pl (w zakładce „Komunikaty”).

Uwagi zgłoszone przed dniem 3 stycznia i po dniu 7 lutego 2024 r. oraz przesłane w formie innej niż na udostępnionym formularzu konsultacyjnym nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem uwag ustnych bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie spotkania stacjonarnego.

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza

DIAGNOZA

Formularz konsultacyjny