WÓJT
Wiesław Kulesza
tel. 85 718 06 64, 85 718 06 98
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SEKRETARZ
Katarzyna Barszczewska
tel. 85 873 99 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SKARBNIK
Marta Popławska
tel. 85 873 99 48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Dorota Bójko
tel. 85 718 06 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Agnieszka Wojcieszuk
tel. 85 718 06 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inspektor Ochrony Danych
Paweł Niesterowicz
tel. 85 878 44 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT FINANSOWY
Księgowość budżetowa
Urszula Wawreniuk
tel. 85 873 99 46
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Płace i BHP
tel. 85 873 99 53
Edyta Marcińczyk
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podatki i opłaty lokalne
tel. 85 973 99 47
Joanna Żukowska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Bazyluk
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podatki, akcyza, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
tel. 85 873 99 43
Magdalena Cywoniuk
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.l
Andrzej Gorodowienko
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Kierownik Referatu
Paulina Cybulin
tel. 85 873 99 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agnieszka Klebus
tel. 85 873 99 45
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urszula Wołosewicz
tel. 85 873 99 42
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT INWESTYCYJNY I GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Kierownik Referatu
Monika Kazberuk
tel. 85 873 99 54
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agata Bazyluk
tel. 85 873 99 52
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Czapnik
tel. 85 873 99 40
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT ORGANIZACYJNY
Angelika Wysocka-Bełdyga
tel. 85 718 06 64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agnieszka Lisowska
tel. 85 873 99 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna Anchimowicz
tel. 85 873 99 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacje z zakresu pracy Urzędu Gminy Gródek znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej.
Szczegółowe informacje na temat sposobu załatwiania poszczególnych spraw w Urzędzie Gminy Gródek znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: „Katalog usług świadczonych w Urzędzie Gminy Gródek”.