Kierując się troską o bezpieczeństwo przedsiębiorców oraz pracowników Gminy Gródek zaangażowanych w proces przyjmowania i weryfikacji wniosków o wpis do CEIDG,
przypominamy, że wszystkie sprawy w CEIDG można załatwić drogą elektroniczną (on-line)
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Przedsiębiorca, który nie posiada jeszcze Profilu Zaufanego może go szybko uzyskać przez internet pod warunkiem, że korzysta z bankowości elektronicznej – postępując zgodnie z instrukcją dostępna pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/?D;9afde6cc-3bc3-4533-8d8b-1164d445bbef
Przypominamy, że w przypadku wniosków przesłanych pocztą tradycyjną podpis wnioskodawcy musi być poświadczony przez notariusza.
W przypadku gdy wniosek przesłany pocztą będzie zawierał błędy lub braki przedsiębiorca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
Zwracamy jednocześnie uwagę, że wniosek, w szczególności w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia działalności może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE. Takie wnioski można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód tj. choroby.