Pomoc materialna przysługuje:
- uczniom szkół publicznych i niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych dla młodzieży
i dla dorosłych oraz słuchaczom kolegiów pracowników służb społecznych – do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24 roku życia, - wychowankom publicznych i niepublicznych ośrodków rewalidacyjno – wychowawczych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.
- uczniom szkół niepublicznych nieposiadających uprawnień szkół publicznych dla młodzieży i dla dorosłych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.
Wnioski przyjmowane będą od 1 września do 15 września 2019 r. W przypadku słuchaczy kolegiów, wnioski przyjmowane będą od 1 września do 15 października 2019 r. w Urzędzie Gminy Gródek pokój nr 1.
Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie tj. 528,00 zł w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.
Stypendium szkolne może być udzielane uczniom w formie:
1) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych, w tym wyrównawczych, wykraczających poza zajęcia realizowane w szkole w ramach planu nauczania, a także udziału w zajęciach edukacyjnych realizowanych poza szkołą;
2) pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym, w tym w szczególności zakupu podręczników,
3) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów związanych z pobieraniem nauki poza miejscem zamieszkania uczniom szkół ponadgimnazjalnych oraz słuchaczom kolegiów,
Szczegółowe informacje o pomocy materialnej dla uczniów oraz wnioski można uzyskać w pokoju 2 Urzędu Gminy Gródek oraz pod numerem telefonu 85 873 99 44.
Wójt Gminy Gródek informuje o możliwości składania wniosków o oszacowanie szkód w gospodarstwach rolnych powstałych w wyniku suszy w 2019 r.
Wnioski dostępne są w Urzędzie Gminy Gródek, pokój nr 8, na stronie internetowej Urzędu Gminy Gródek www.grodek.pl oraz na stronie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego https://puw.bip.gov.pl/szacowanie-szkod-w-rolnictwie-wnioski/szacowanie-szkod-w-rolnictwie.html
We wniosku o szacowanie strat zgłaszający podaje uprawy, w których wystąpiły szkody oraz wszystkie pozostałe inne uprawy – w oparciu o powierzchnię upraw wykazaną przez rolnika we wniosku o dopłaty obszarowe na rok 2019. Ponadto rolnicy prowadzący produkcję zwierzęcą zobowiązani są do podania średniej rocznej ilości poszczególnych grup zwierząt gospodarskich (jako średnia roczna produkcja ustalona na podstawie 3 ostatnich lat).
Do pobrania:Wniosek o oszacowanie szkód
W czerwcu 2019 r. prowadzona będzie zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon.
Odpady będą odbierane sprzed posesji od godziny 600 według następującego harmonogramu:
Miejscowości |
data odbioru odpadów |
Zabudowa jednorodzinna |
|
Dzierniakowo, Gródek-Kolonia, Gródek ulice: Białostocka, Met. B. Doroszkiewicza, Kalinowskiego, Leśna, Łąkowa, Michałowska, Partyzantów, Pogodna, Polna, Rzemieślnicza, Słoneczna, Sportowa, Szkolna, Wojska Polskiego, Zwycięstwa |
01.06.2019 r. |
Mostowlany, Świsłoczany, Wierobie, Zielona, Zubki, Zubry, Wiejki, Podozierany |
08.06.2019 r. |
Borki, Downiewo, Kołodno, Królowy Most, Nowosiółki, Podzałuki, Radunin, Załuki, Zasady |
15.06.2019 r. |
Bobrowniki, Chomontowce, Gobiaty, Jaryłówka, Łużany, Narejki, Ruda, Waliły-Stacja |
22.06.2019 r. |
Glejsk, Józefowo, Królowe Stojło, Piłatowszczyzna, Słuczanka, Sofipol, Pieszczaniki, Przechody, Waliły, Waliły-Dwór |
26.06.2019 r. |
Zarzeczany, Gródek ulice: Agrestowa, Błotna, Chodkiewiczów, Cmentarna, Fabryczna, Jaśminowa, Koszarowa, Krzywa, Malinowa, Młynowa, Modrzewiowa, Ogrodowa, Piaskowa, Porzeczkowa, Przechodnia, Północna, Spółdzielcza, Wąska, Wschodnia, Zamkowa, Zarzeczańska, Wierzbowa, Wrzosowa |
28.06.2019 r. |
Bielewicze, Grzybowce, Mieleszki, Mieleszki-Kolonia, Straszewo, Skroblaki |
29.06.2019 r. |
Zabudowa wielorodzinna |
|
Gródek, Waliły-Dwór, Waliły-Stacja |
29.06.2019 r. |
Odpady przeznaczone do odbioru należy wystawić przed posesję najpóźniej dzień przed datą odbioru odpadów.
Nie będą zbierane odpady ustawione w miejscu niedostępnym dla samochodu zbierającego te odpady oraz wystawione już po przejechaniu tego samochodu przez daną miejscowość.
Odbierane będą następujące rodzaje odpadów:
- odpady wielkogabarytowe – tj. meble (sofy, szafy, stoły, krzesła), wózki dziecięce, zabawki dużych rozmiarów, itp.,
- zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny (pralki, lodówki, telewizory, odkurzacze, komputery, monitory, klawiatury, itp.),
- zużyte opony z samochodów osobowych.
KOMUNIKAT
Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku uprzejmie informuje wszystkich Odbiorców wody z wodociągu Gródek, tj. miejscowości Gródek, Waliły-Stacja, Zarzeczany i Słuczanka, iż rozpoczęte zostały prace remontowo-modernizacyjne hydroforni w Gródku. Zakres prac obejmuje wykonanie odwiertu nowej studni głębinowej oraz modernizację stacji uzdatniania wody. W związku z tym mogą wystąpić okresowe przerwy w dostawie wody, spadek ciśnienia odczuwalny szczególnie w godzinach szczytowego poboru oraz pogorszenie jej barwy.
Przewidywany przez wykonawcę termin zakończenia robót 31 październik 2019r.
Ponadto Komunalny Zakład Budżetowy w Gródku apeluje o rozsądne korzystanie z poboru wody do podlewania trawników, ogrodów oraz innych celów gospodarczych w okresie wzmożonych upałów.
W przypadku jakichkolwiek pytań i uwag prosimy o kontakt z naszym zakładem w dni robocze w godzinach 7.00 -15.00 pod numerem tel. 857180126 bądź całodobowo pod numerem tel. 608393820. Pracownicy zakładu udzielą niezbędnych informacji oraz odpowiedzą na nurtujące Państwa pytania.
Za powstałe niedogodności
przepraszamy wszystkich Użytkowników
KZB Gródek
Do pobrania:
Gródek, dnia 2 maja 2019 r.
IGK.042.5.2019.MG
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa siłowni zewnętrznej przy świetlicy wiejskiej w Nowosiółkach”
- Dane Zamawiającego
Gmina Gródek
- A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
tel. 85 718 06 64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż siłowni zewnętrznej na dz. geod. nr 145, obręb ewid. Nowosiółki, gm. Gródek. Siłownia obejmuje dostawę i montaż następujących obiektów małej architektury:
- rower,
- orbitrek,
- biegacz,
- wahadło,
- wioślarz,
- urządzenie do wyciskania.
Szczegółowy zakres prac obejmujący dostawę i montaż siłowni opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, spełniać Polskie Normy oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w zapytaniu. Podane w dokumentacji nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i mają charakter poglądowy. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
- Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia
- termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2019 r.,
- warunki płatności: termin płatności 14 dni od daty odbioru i otrzymania faktury,
- Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
- Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania
- Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2019 r. do godz. 14:00, pocztą elektroniczną, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Urzędu Gminy Gródek podany w pkt I zapytania ofertowego
- Kryteria oceny ofert
- Cena – 100 %.
- Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Osoba uprawniona do kontaktów
Monika Gościk Kierownik Referatu Inwestycyjnego i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Gródek, tel. 85 873 99 45, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119/1) dalej „RODO”, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Administrator informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gródek jest: Wójt Gminy Gródek, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16- 040 Gródek.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Gródek, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Gródek za pomocą adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 857180664.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach zamówienia publicznego pn. „Budowa siłowni zewnętrznej przy świetlicy wiejskiej w Nowosiółkach”.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Gródek przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Gródek.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
- W sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- przenoszenia danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę oraz - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; - cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dotyczą.
- Nie przysługuje Pani/Panu :
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Gródek Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Gródek, dnia 2 maja 2019 r.
IGK.042.4.2019.MG
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Wiejkach”
- Dane Zamawiającego
Gmina Gródek
- A. i G. Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
tel. 85 718 06 64
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż placu zabaw na dz. geod. nr 180/2, obręb ewid. Wiejki, gm. Gródek. Plac zabaw obejmuje dostawę i montaż następujących obiektów małej architektury:
- bujak na sprężynie,
- huśtawkę podwójną (dostarczona huśtawka powinna posiadać jedno siedzisko płaskie i drugie kubełkowe),
- huśtawkę typu „ważka”,
- karuzelę tarczową,
- piaskownicę,
- zestaw zabawowy,
- ławkę i kosz na śmieci.
Szczegółowy zakres prac obejmujący dostawę i montaż placów zabaw opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, spełniać Polskie Normy oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w zapytaniu. Podane w dokumentacji nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych i mają charakter poglądowy. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno–eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca.
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
- Wymaganie związane z wykonaniem zamówienia
- termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2019 r.,
- warunki płatności: termin płatności 14 dni od daty odbioru i otrzymania faktury,
- Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
- Miejsce i termin składania ofert oraz sposób ich przygotowania
- Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2019 r. do godz. 14:00, pocztą elektroniczną, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera na adres Urzędu Gminy Gródek podany w pkt I zapytania ofertowego
- Kryteria oceny ofert
- Cena – 100 %.
- Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Osoba uprawniona do kontaktów
Monika Gościk Kierownik Referatu Inwestycyjnego i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Gródek
tel. 85 873 99 45
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119/1) dalej „RODO”, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Administrator informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gródek jest: Wójt Gminy Gródek, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16- 040 Gródek.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Gródek, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Gródek za pomocą adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 857180664.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach zamówienia publicznego pn. „Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Wiejkach”.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Gródek przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Gródek.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
- W sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- przenoszenia danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę oraz - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; - cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dotyczą.
- Nie przysługuje Pani/Panu :
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Gródek Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Podkategorie
Strona 26 z 28