ŻyczeniaSwiateczna2023 01

SZANOWNI UCZESTNICY PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”

W dniu 4 lipca 2023 r. zatwierdzony został wniosek Gminy Gródek rozliczający grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020  Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczący realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

Zgodnie z zarządzeniem Nr 314/22 Wójta Gminy Gródek z dnia 10 sierpnia 2022 r. w sprawie wdrożenia procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w Gminie Gródek, każdy Uczestnik projektu jest zobowiązany do składania w okresach co 6 miesięcy oświadczeń potwierdzających utrzymanie otrzymanego sprzętu w należytym stanie technicznym oraz użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem, przez okres 2 lat od daty zakończenia projektu. Powyższe oznacza, że każdy Uczestnik projektu obowiązany jest pierwsze takie oświadczenie złożyć nie później niż do dnia 4 stycznia 2024 r.

 

Właściwe oświadczenie należy pobrać (link dostępny poniżej), wypełnić oraz dostarczyć osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Gródek (obecnie sala konferencyjna budynku Gminnego Centrum Kultury w Gródku ul. A. i G. Chodkiewiczów 4, 16-040 Gródek) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, nie później niż do dnia 4 stycznia 2024 r.

Załączniki:

Oświadczenie_Uczestnika_projektu_który_otrzymał_laptop.docx

Oświadczenie_dla_Uczestnika_projektu_który_otrzymał_laptop_i_dostęp_do_Internetu.docx

                                                                                                                                                                      Wiesław Kulesza

                                                                                                                                                                    Wójt Gminy Gródek

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z zarządzeniem Nr 291/23 Wójta Gminy Gródek z dnia 18 grudnia 2023 r. – dzień 8 stycznia 2024 r. (poniedziałek) ustala się dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Gródek.

Decyzję taką uzasadnia fakt, że w 2024 r. Święto Trzech Króli przypada w sobotę, a więc w dniu wolnym od pracy.  Zgodnie z art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Powyższe oznacza, że pracownicy nie korzystają z dnia wolnego od pracy należnego z racji pięciodniowego tygodnia pracy, dlatego pracodawca obowiązany jest do wskazania dnia wolnego w innym terminie. Decyzją Wójta Gminy Gródek dniem wolnym od pracy w zamian za 6 stycznia 2024 r. dla pracowników Urzędu Gminy Gródek będzie poniedziałek, 8 stycznia 2024 r.

Mieszkańców i wszystkich zainteresowanych przepraszamy za utrudnienia i prosimy przy planowaniu wizyty w Urzędzie o uwzględnienie faktu, że w/w dnia Urząd Gminy Gródek będzie zamknięty.

                                                                                              

                                                                                                                                                                                                                      Wójt Gminy Gródek                                  

                                                                                                                                                                                                                        Wiesław Kulesza

 

Zarządzenie_Nr_291.23_w_sprawie_ustanowienia_dnia_wolnego_od_pracy_pracownikom_Urzędu_Gminy_Gródek.pdf

19 października 2023 r. Wójt Gminy Gródek Wiesław Kulesza przekazał jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Gródku nowe umundurowanie i wyposażenie, w skład którego wchodzą:

  • 4 komplety ubrań specjalnych,
  • 6 par rękawic specjalnych,
  • 4 aparaty powietrzne z butlami kompozytowymi i maskami w celu ochrony dróg oddechowych,
  • pływający smok ssawny,
  • 2 szt. prądownic wodnych,
  • zestaw do ratownictwa wysokościowego

Przekazanie nowego umundurowania i wyposażenia, które poprawi komfort i bezpieczeństwo ratowników podczas prowadzonych działań ratowniczo-gaśniczych, było możliwe dzięki pozyskanemu dofinansowaniu z budżetu Województwa Podlaskiego na zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego i umundurowania z przeznaczeniem dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w 2023 r.

13 LISTOPADA 2023 R. URZĄD GMINY GRÓDEK BĘDZIE ZAMKNIĘTY

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z zarządzeniem Nr 284/23 Wójta Gminy Gródek z dnia 26 października 2023 r. – dzień 13 listopada
2023 r. (poniedziałek) ustala się dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Gródek.

Decyzję taką uzasadnia fakt, że w tym roku Narodowe Święto Niepodległości przypada w sobotę, a więc w dniu wolnym od pracy.  Zgodnie z art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Powyższe oznacza, że pracownicy nie korzystają z dnia wolnego od pracy należnego z racji pięciodniowego tygodnia pracy, dlatego pracodawca obowiązany jest do wskazania dnia wolnego w innym terminie. Decyzją Wójta Gminy Gródek dniem wolnym od pracy w zamian za 11 listopada 2023 r. dla pracowników Urzędu Gminy Gródek będzie poniedziałek, 13 listopada.

Mieszkańców i wszystkich zainteresowanych przepraszamy za utrudnienia i prosimy przy planowaniu wizyty w Urzędzie o uwzględnienie faktu, że w/w dnia Urząd Gminy Gródek będzie zamknięty.

                                                                                             

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza

Zarządzenie_Nr_284.23_Wójta_Gminy_Gródek_z_dnia_26.10.2023r._.pdf

BEZPŁATNY TRANSPORT
DO LOKALU WYBORCZEGO

BEZPŁATNY TRANSPORT DO LOKALU WYBORCZEGO 

W DNIU WYBORÓW DO SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONYCH NA DZIEŃ
15 PAŹDZIERNIKA 2023 ROKU

Wójt Gminy Gródek informuje, że w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 15 października 2023 r. wyborcy niepełnosprawni o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat mają prawo do bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego.

Wyborcy niepełnosprawnemu, którego stan zdrowia nie pozwala na samodzielną podróż, może towarzyszyć opiekun.

Zamiar skorzystania z takiego transportu należy zgłaszać w jednej z poniższych form:

  • pisemnie na adres: Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki E-PUAP (/gminagrodek/SkrytkaESP) lub na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • telefonicznie pod numerem telefonu: 884 218 329 lub 858739940

najpóźniej w terminie do dnia 2 października 2023 r.

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa transportu do lokalu zostanie poinformowany o godzinie transportu do lokalu w dniu głosowania, najpóźniej w trzecim dniu przed dniem głosowania (tj. do 12 października). 

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa do transportu do lokalu lub transportu powrotnego, może wycofać swoje zgłoszenie albo zrezygnować tylko z transportu powrotnego nie później niż na dwa dni przed dniem głosowania tj. do dnia 13 października 2023 r.

Formularz zgłoszenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Gródek oraz na stronie poniżej.

 

Przyjmowaniem zgłoszeń zajmuje się Pani Małgorzata Czapnik inspektor w Referacie Inwestycyjnym i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Gródek).

Zgłoszenie_skorzystania_z_bezpłatnego_transportu_do_lokalu_wyborczego.docx

Zgłoszenie_skorzystania_z_bezpłatnego_transportu_do_lokalu_wyborczego.pdf

Podkategorie