Zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Gródek Nr 78/19 z dnia 9 października 2019 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek, w dniach: od 17 października 2019 r. do 28 października 2019 r. zostały przeprowadzone konsultacje społeczne projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gródek, zwanego dalej Regulaminem, celem poznania stanowiska mieszkańców co do zawartych zapisów Regulaminu, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.
Projekt Regulaminu dostępny był w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pokój nr 8, w godzinach pracy Urzędu.
W wyżej wskazanym terminie nie zostały zgłoszone żadne uwagi i wnioski w zakresie zapisów Regulaminu.
Wójt Gminy Gródek
Wiesław Kulesza