Szanowni Mieszkańcy,
Stosownie do art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) przedstawiam Raport o stanie Gminy Gródek w 2018 r., zwany dalej „Raportem”.
Zgodnie z procedurą określoną w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym, rada gminy rozpatruje Raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Nad przedstawionym Raportem przeprowadza się debatę.
W debacie nad Raportem mogą zabierać głos mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad Raportem składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Biorąc powyższe pod uwagę zapraszam do zapoznania się z Raportem, będącym podsumowaniem działalności władz samorządowych w 2018 r. w zakresie zadań wynikających z obowiązujących dokumentów strategicznych.
Z poważaniem,
Wójt Gminy Gródek
/-/ Wiesław Kulesza
Do pobrania: