BEZPŁATNY TRANSPORT DO LOKALU WYBORCZEGO 

W DNIU WYBORÓW PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONYCH NA DZIEŃ 18 MAJA 2025 r.

Wójt Gminy Gródek informuje, że w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r. wyborcy niepełnosprawni oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat mają prawo do bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego.

Wyborcy niepełnosprawnemu, którego stan zdrowia nie pozwala na samodzielną podróż, może towarzyszyć opiekun.

Zamiar skorzystania z w/w transportu należy zgłaszać w jednej z poniższych form:

  • pisemnie na adres: Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki E-PUAP (/gminagrodek/SkrytkaESP), w formie e-doręczeń na adres:

AE:PL-39263-28759-WDDSE-30 lub na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

  • telefonicznie pod numerem telefonu: 884 218 329 lub 858739940,

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 maja 2025 r.

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa transportu do lokalu zostanie poinformowany o godzinie transportu do lokalu w dniu głosowania, najpóźniej w trzecim dniu przed dniem głosowania (tj. do dnia 15 maja 2025 r.). 

Wyborca, który zgłosił zamiar skorzystania z prawa do transportu do lokalu lub transportu powrotnego, może wycofać swoje zgłoszenie albo zrezygnować tylko z transportu powrotnego nie później niż na dwa dni przed dniem głosowania tj. do dnia 16 maja 2025 r.

Formularz zgłoszenia dostępny jest w Urzędzie Gminy Gródek oraz do pobrania poniżej.

Formularz zgłoszeniowy:

Realizacją bezpłatnego transportu w dniu 18.05.2025 r. na terenie gminy Gródek zajmuje się Pani Małgorzata Czapnik inspektor w Referacie Inwestycyjnym i Gospodarki Komunalnej                     w Urzędzie Gminy Gródek, telefon kontaktowy 884 218 329 lub 858739940, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..