OGŁOSZENIE

o przystąpieniu do sporządzania Planu ogólnego gminy Gródek
wraz ze sporządzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

  1. Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Gródek uchwały Nr III/25/24 z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu ogólnego gminy Gródek. Uchwała obejmuje opracowaniem Planu ogólnego cały obszar gminy, w jej granicach administracyjnych.
  2. Stosownie do art. 39 w związku z art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do projektu Planu ogólnego Gminy Gródek.

Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do ww. Planu ogólnego i/lub do strategicznej oceny oddziaływania do dnia 31 października 2024 r.

Wnioski do projektu Planu ogólnego należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, na formularzu określonym rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509) - do Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej – elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP i na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Formularz wniosku do Planu ogólnego wraz z przykładem wypełnionego formularza oraz materiałami instruktażowymi dostępny jest pod adresem:

https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego

Wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać na piśmie (w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego) do Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej – elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP i na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub ustnie do protokołu - w siedzibie Urzędu Gminy Gródek ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, Gródek (I piętro, pokój Nr 10).

Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Wójt Gminy Gródek.

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza