OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Gródek

o przeprowadzeniu konsultacji społecznych

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) zawiadamiam, że prowadzane są konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Gródek.

  1. Celem konsultacji społecznych jest określenie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. W konsultacjach mogą wziąć udział mieszkańcy Gminy Gródek.
  2. Konsultacje odbędą się w terminie od dnia 18 kwietnia 2025 r. do dnia 23 maja 2025 r. i będą polegały na zgłaszaniu uwag i wyrażaniu opinii do projektu uchwały w następujących formach
  • zbierania uwag, propozycji i opinii w wersji papierowej i elektroniczne – zgodnie z określonym formularzem konsultacyjnym dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, a także do pobrania na stronie internetowej Gminy Gródek (www.grodek.pl) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek (https://bip-uggrodek.wrotapodlasia.pl/),
  • otwartego spotkania konsultacyjnego, które odbędzie się w dniu 8 maja 2025 r. o godzinie 1400, na sali konferencyjnej zlokalizowanej na parterze Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek,
  • zbierania uwag ustnych w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek (parter, pokój Nr 7), w dniach i godzinach pracy Urzędu - osobą wyznaczoną do udzielania wyjaśnień i przyjmowania opinii jest Zastępca Wójta – Pani Paulina Cybulin, tel. 85 873 99 41.

Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Gródek jest dostępny do wglądu na stronie internetowej Gminy Gródek (www.grodek.pl w zakładce „Komunikaty”) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek (https://bip-uggrodek.wrotapodlasia.pl/ w zakładce „Rewitalizacja”).

Uwagi zgłoszone przed dniem 18 kwietnia i po dniu 23 maja 2025 r. oraz przesłane w formie innej niż na udostępnionym formularzu konsultacyjnym nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem uwag ustnych bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie spotkania stacjonarnego.

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza

Załączniki do ogłoszenia:

  1. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Gródek,
  2. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych